3 Ağustos 2011 Çarşamba

çalışma grupları

Özer TOPSES, Gnl. Sekreter
STD
SÜRDÜRÜLEBİLİR VE
EKOLOJİK TARIM DERNEĞİ
ÇALIŞMA GRUPLARI
Yönetim Kurulumuz, 30 Nisan 2011 tarihli toplantısında aşağıdaki çalışma gruplarının tespitini yaparak onaylamış ve oluşturulan gönüllü çalışma grubu uzmanlarının CV (özgeçmişlerinin) alınmasına ilgili kurum ve kuruluşlara bildirilmesine, ayrıca derneğimizin web sitesinde yayınlanmasına karar vermiştir.
1. Proje Çalışma Grubu:
Özer Topses; Grup Sorumlusu, Genel Sekreter / Ziraat Mühendisi
Prof. Dr. Okan Elibol, Ankara Üniversitesi, Ziraat Fakültesi
Prof. Dr. Bülent Gülçubuk, Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi
Doç. Dr. Cem Özkan, Ankara Üniversitesi Ziraat Fakültesi
Prof. Dr. Ayşe Baysal, Hacettepe Üniversitesi
Prof. Dr. Hikmet Pekcan, Hacettepe Üniversitesi
Doç. Dr. Emine Didem Evci, Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Dr. Muzaffer Bumin, Ziraat Yüksek Mühendisi
Aşkın Sürmeli, Ziraat Yüksek Mühendisi
Öznur Şahin, Öğretim Görevlisi
Başar Nacır, Turizm ve Çevre Danışmanı / Uzman
2. Eğitim Çalışma Grubu:
Dr. Nermin Akyıl, Ziraat Yüksek Mühendisi
Gül Sürmeli, Ziraat Yüksek Mühendisi
Nizamettin Bekaroğlu, Öğretim Görevlisi
Aşkın Sürmeli, Ziraat Yüksek Mühendisi
Dr. Muzaffer Bumin, Ziraat Yüksek Mühendisi
3. Tanıtım ve Propoganda Grubu:
Mustafa Nevruz Sınacı, Araştırmacı / Gazeteci – Yazar
Belgin Özer, Bolu Fidan Üreticileri Birliği Başkanı
4. Mali Koordinatör:
Turgut Önder, Finansal Yatırım Uzmanı
5. Marketing – Pazarlama Koordinatörü:
Sürmeli Tarım A.Ş. – (Weesorb)  Duran Bozkurt

Hiç yorum yok: